Logo Platform Talent voor Technologie

Kennisbank

Hier vind je relevante informatie rondom de technologische onderwijs- en arbeidsmarkt. Dit kunnen rapportages zijn, (cijfer)publicaties, maar ook factsheets, beleidsnota’s, instrumenten of sectorplannen.  

Sectoraal en Regionaal LLO-netwerk: werken aan skills in de praktijk
Sectoraal en Regionaal LLO-netwerk: werken aan skills in de praktijk
De afgelopen jaren heeft de SER een netwerk opgebouwd met 32 samenwerkingsverbanden die zich inzetten...
Trendanalyse wetenschap & technologie in het basisonderwijs
1 november 2022
Trendanalyse wetenschap & technologie in het basisonderwijs
Wat is de huidige stand van zaken op het gebied van wetenschap & technologie in het basisonderwijs?...
Learning Community als Key Enabling Methodology
1 augustus 2022
Learning Community als Key Enabling Methodology
Een vitale beroepsbevolking is cruciaal voor het bouwen aan een duurzaam, gezond en veilig Nederland....
Handboek Leven lang ontwikkelen
Handboek Leven lang ontwikkelen
Praktische handleiding voor het ontwikkelen van skills-programma’s in Fieldlabs.
Sprong naar voren! Schaalsprongagenda 2022-2026
Sprong naar voren! Schaalsprongagenda 2022-2026
Om het bereik van het Smart Industry programma te vergroten is er de  Schaalsprongagenda 2022-2026.
Het borgen van Sterk Techniekonderwijs
3 juni 2022 Sterk Techniekonderwijs
Het borgen van Sterk Techniekonderwijs
Handreiking voor regio's voor het borgen en behouden van duurzaam, dekkend en kwalitatief hoogstaand...
Highlights Monitor Techniekpact 2022
1 mei 2022
Highlights Monitor Techniekpact 2022
De belangrijkste ontwikkelingen en trends van de technische onderwijs- en arbeidsmarkt samengevat in...
MKB!dee-Oplossingenboek
1 april 2022
MKB!dee-Oplossingenboek
Op veel plekken wordt gesproken over ‘wat’ er moet worden geleerd, en zelden over ‘hoe’...
Samen toewerken naar een meer skillsgerichte arbeidsmarkt
Samen toewerken naar een meer skillsgerichte arbeidsmarkt
Met de flexibilisering van de arbeidsmarkt en het beroepsonderwijs zijn skills meer centraal komen te...
<
1
2
3
4
5
6
7
>